ARBËNIA
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Albania joins NATO

+4
1bilderberg
seminol
AuLoNa
Sarah
8 posters

Go down

Albania joins NATO Empty Albania joins NATO

Post  Sarah Wed Apr 01, 2009 7:28 pm

Croatia and Albania join NATO

Croatia and Albania have joined the NATO alliance, and will attend the Strasbourg summit on Friday and Saturday. The alliance now has 28 members, and it appears it will stay that way for some time to come. Greece is blocking Macedonia's application for NATO membership. Athens is demanding its northern neighbour first change its name because there is a Greek province by the same name. Georgia and Ukraine will also not be able to join because of major Russian objections.

Lmaoo
Sarah
Sarah
Forum Editor
Forum Editor

Female
Number of posts : 6
Humor : It depends on my mood
Registration date : 2009-04-01

Back to top Go down

Albania joins NATO Empty Re: Albania joins NATO

Post  AuLoNa Wed Apr 01, 2009 7:52 pm

Sarah wrote:Croatia and Albania join NATO

Croatia and Albania have joined the NATO alliance, and will attend the Strasbourg summit on Friday and Saturday. The alliance now has 28 members, and it appears it will stay that way for some time to come. Greece is blocking Macedonia's application for NATO membership. Athens is demanding its northern neighbor first change its name because there is a Greek province by the same name. Georgia and Ukraine will also not be able to join because of major Russian objections.

Lmaoo

Thank you for your info Sarah.Smile
Yes it is very important time for us to join this alliance, cause it means more stability in Balkans, so we can concentrate on other more important issues, such as economy, social issues, and a better way for Albanians to integrate their laws, so we can also become a part of EU.

As far as Greece is concerned, Greece is a very selfish state, which only wants from its neighbours, but never gives one thing, no wonder they are called "Merchants", cause that's all they are good at.

Yeah today Obama met also with Mednenev, and they looked very cosy and joking, it looked like a new love had sparkled between Russia and USA. Who knows what will happen, but I can see that a lot of socio-economic changes will happen into this new century.
AuLoNa
AuLoNa
No rank
No rank

Female
Number of posts : 1002
Humor : Plenty..:)
Registration date : 2009-01-27

Back to top Go down

Albania joins NATO Empty Albania in NATO

Post  seminol Thu Apr 02, 2009 12:15 am

seminol
seminol

Male
Number of posts : 21
Registration date : 2009-01-30

Back to top Go down

Post  1bilderberg Thu Apr 02, 2009 6:42 am

NATO eshte nje instrument ushtarak i Urdherit te Ri Boteror dhe i Masonerise Elitare qe komandon kete bot dhe fatet e jetes sone!!
Nuk ka asgje per tu gezuar ne hyrjen e Shqiperis ne NATO!!
Lexoni pak me shume literature ezoterike dhe okulte dhe jo thjesht gazetat dhe propaganden e masmedjave!!
Dija eshte pushtet!!

link: http://www.vaticanassassins.org/kolvenbach.htm

link: http://www.avizora.com/atajo/que_es/otan_nato/0006_nato_otan_the_imperial_pitbull.htm

1bilderberg
Veteran Member
Veteran Member

Male
Number of posts : 236
Registration date : 2009-01-28

Back to top Go down

Albania joins NATO Empty Albania, Croatia join NATO military alliance

Post  AuLoNa Thu Apr 02, 2009 1:15 pm

BRUSSELS (AFP) – NATO welcomed Albania and Croatia Wednesday as the 27th and 28th members of the military alliance, after their ambassadors filed their instruments of accession with the US government.

The move, held up by a border dispute between Croatia and Slovenia, paves the way for Albania -- first in alphabetical order among NATO allies -- to take a seat next to NATO's secretary general at a summit starting Friday.

"Today, Albania and Croatia have completed the accession process, and have joined the alliance as members," NATO Secretary General Jaap de Hoop Scheffer said in Brussels, where the North Atlantic Treaty Organization is based.

"I warmly congratulate them on this historic achievement. In becoming NATO members, Albania and Croatia share the benefits and responsibilities of collective security," he said in a statement.

Earlier, Albanian Ambassador Aleksander Sallabanda and Croatian Ambassador Kolinda Grabar-Kitarovic represented their countries at the ceremony in Washington hosted by US Deputy Secretary of State James Steinberg.

"The Republic of Croatia has fulfilled one of its two foreign policy targets: to join the European Union and NATO," President Stipe Mesic was quoted as saying by state-run HINA news agency.

"Today, the first of those goals has been achieved, we are becoming a full member of the NATO alliance and, by doing so, we have ensured security for our country."

Albania and Croatia already have troops in Afghanistan, where NATO is fighting its biggest and most complex mission trying to stem a worsening Taliban-led insurgency.

NATO spokesman James Appathurai told reporters that the two countries had "worked very hard to meet alliance standards with regard to democracy, with regards to the state of their militaries.

"They have overcome what was a difficult period in Balkans history not too long ago, to become contributors to regional stability and to international security through NATO already."

They will be officially welcomed Friday by NATO's leaders, meeting for a two-day summit in Strasbourg, northern France and neighbouring Kehl in Germany, to focus on future security challenges and missions in Afghanistan and Kosovo.

The two Balkans states were only able to join after Slovenia filed documents with the United States endorsing them as members. Slovenia took the action on Croatia's behalf on Monday after doing the same for Albania on March 3.

Slovenia and Croatia are involved in a long-standing border dispute that has already stalled Croatia's EU accession process. But Slovenia insisted that the row did not effect Zagreb's NATO bid.

After Greece ratified Croatia's accession in mid-February, Slovenia was the last of the 26 NATO members not to have handed the alliance its signature.

But in a technical twist that could have torpedoed Albania's hopes of entering alone, some member nations ratified both Balkans states as a package, meaning the rejection of Croatia would have forced them to do it all again.

Appathurai said the two would now have a voice equal to any other ally, as NATO takes decisions unanimously, but he noted: "They will also bear the responsibilities that collective security requires between allies."

NATO enlargement has come in for increasing criticism, mostly for angering Russia which fears its old Cold War foe closing in on its borders, but also because it could further complicate the alliance's decision-making process.

But Appathurai underlined that enlargement "is a principle which allies hold dear. It is also a principle enshrined in our founding documents, so there should be no doubt about the commitment of NATO to this."

Macedonia is in line to join NATO and has completed the necessary reforms, but its candidature has been blocked by Greece over a dispute about the tiny Balkan state's name.

The candidacies of Ukraine and Georgia, both vehemently opposed by Moscow, are on hold, although NATO leaders have promised them a place at their table one day.
AuLoNa
AuLoNa
No rank
No rank

Female

Back to top Go down

Post  ZEUS10 Thu Apr 02, 2009 1:26 pm

1bilderberg wrote:NATO eshte nje instrument ushtarak i Urdherit te Ri Boteror dhe i Masonerise Elitare qe komandon kete bot dhe fatet e jetes sone!!
Nuk ka asgje per tu gezuar ne hyrjen e Shqiperis ne NATO!!
Lexoni pak me shume literature ezoterike dhe okulte dhe jo thjesht gazetat dhe propaganden e masmedjave!!
Dija eshte pushtet!!

link: http://www.vaticanassassins.org/kolvenbach.htm

link: http://www.avizora.com/atajo/que_es/otan_nato/0006_nato_otan_the_imperial_pitbull.htm

Qe ka nje elite nerezish qe komandon kete Bote ne rang boteror, kjo eshte mese e kuptueshme pavaresisht se eshte aspak e vezhgueshme, por nuk mund te kete bashkesi pa lider dhe pa interesa. Problemi me Masonet eshte nese ata i konsiderojne njerezit milingona apo jo?
ZEUS10
ZEUS10
King
King

Male
Number of posts : 713
Humor : Great, the lightning during the anger greater.

http://www.zeus10.com

Back to top Go down

Post  AuLoNa Thu Apr 02, 2009 2:01 pm

Kryeministri Thaçi: Anëtarësimi i Shqipërisë në NATO – ngjarje historike dhe një e arritur jashtëzakonisht e madhe për shtetin shqiptar

Kryeministri i Republikës së Kosovës, Hashim Thaçi përgëzon homologun shqiptar, Sali Berisha, me rastin e pranimit zyrtar të Shqipërisë në NATO

Në telegramin e urimit thuhet:

I nderuari Kryeministër Berisha,

Zyrtarizimi i anëtarësimit të Shqipërisë në NATO më 1 prill 2009 është ngjarje me rëndësi historike dhe një e arritur jashtëzakonisht e madhe për shtetin shqiptar.

Zhvillimi ekonomik, stabiliteti i brendshëm dhe politika e fqinjësisë së mirë janë garanci se në këtë pjesë të rajonit vendi juaj është duke ecur me hapa të sigurt drejt ardhmërisë.

Anëtarësimi i plotë i Shqipërisë në NATO është fitore për rajonin tonë dhe shtetet që synojnë integrimin në institucionet euroatlantike.

Në emër të Qeverisë së Republikës së Kosovës, Ju shpreh përgëzimet më të sinqerta për këtë të arritur madhore, me bindjen se Shqipëria do të vazhdojë ecjen e sigurt drejt integrimit edhe në Bashkimin Evropian.

Hashim Thaçi
Kryeministër i Qeverisë së Republikës së Kosovës
AuLoNa
AuLoNa
No rank
No rank

Female

Back to top Go down

Post  AuLoNa Thu Apr 02, 2009 2:05 pm

Hyrja ne NATO, feste ne trevat shqiptare

Shqiptaret ne Kosove, Mal te Zi, Luginen e Presheves dhe treva te tjera shqiptare po bejne pergatitjet e fundit per te festuar anetaresimin e Shqiperise ne NATO. Edhe ne Shkup e Tetove, banoret shqiptare po pergatiten te festojne permes mitingjeve masive dhe ceremonive te ndryshme.

Banoret shqiptare te ketyre vendeve e konsiderojne hyrjen e Shqiperise ne NATO nje eveniment te jashtezakonshem jo vetem per shtetin shqiptar.

Kroaci, proteste kunder anetaresimit ne NATO

Manifestime kunder anetaresimit ne NATO do te mbahen sot ne kryeqytetin kroat Zagreb dhe te shtunen ne Zadar.

Agjencia kroate Hina raportoi se protesta do te zhvillohet me moton "NATO, 60 vjet jane mjaftueshem”. Protesta eshte organizuar nga nje grup civil “Veprimi anti-imperialist”, si dhe nga disa grupe dhe shoqata, rrjete dhe parti joparlamentare.

Manifestuesit do te shprehen kunder logjikes se zgjidhjes se problemeve ushtarakisht. Kroacia u be se bashku me Shqiperine anetare me te drejta te plota ne NATO.

Oooopssss I guess Croatians are not that happy... Laughing
AuLoNa
AuLoNa
No rank
No rank

Female

Back to top Go down

Post  Leka Thu Apr 02, 2009 3:05 pm

" Sa me fat per qeverite qe njerezit qe ato administrojne nuk mendojne"

Antaresimi ne NATO apo BE do te thote shkrirja e gjithshkaje Shqiptare.

Natoja u krijua ne kunderpergjigje te bashkimit sovjetik, problemi ashte se ato qe udheheqenin BS udheheqin NATON.

Ushtaret Shqiptar do te shkojne te luftojne ne nje shtet "terrorrist" per fitimet e bankareve dhe korporatave, ndersa vendi i tyre do te djeget dhe shkaterrohet ekenomikishte, moralishte, ndersa popullata e "pafajshme qe del nga ato vendet terrorriste ku ushtaret Shqiptare luftojne do te lejohen te vijne ne Shqiperi me qindra e mijera.

ps: zeus ka me mijera shkrime nga personalitete te larte ne qeveri dhe miljardjera qe bajne thirrje per shpopullimin e tokes. URDHERI I RI I BOTES ka si agjende pikerishte kete qellim.
Leka
Leka

Male
Number of posts : 334

Back to top Go down

Post  Leka Thu Apr 02, 2009 3:14 pm

Oooopssss I guess Croatians are not that happy

Dhe me shume te drejte
Leka
Leka

Male

Back to top Go down

Post  nadylert Thu Apr 02, 2009 4:13 pm

Leka wrote:
Oooopssss I guess Croatians are not that happy

Dhe me shume te drejte

Ciao une jam Nada, pershendetje te gjithe ju.
Desha te pyes, Pse me shume te drejte?

nadylert

Number of posts : 5
Registration date : 2009-04-02

Back to top Go down

Post  1bilderberg Thu Apr 02, 2009 4:32 pm

Leka wrote:" Sa me fat per qeverite qe njerezit qe ato administrojne nuk mendojne"

Antaresimi ne NATO apo BE do te thote shkrirja e gjithshkaje Shqiptare.

Natoja u krijua ne kunderpergjigje te bashkimit sovjetik, problemi ashte se ato qe udheheqenin BS udheheqin NATON.

Ushtaret Shqiptar do te shkojne te luftojne ne nje shtet "terrorrist" per fitimet e bankareve dhe korporatave, ndersa vendi i tyre do te djeget dhe shkaterrohet ekenomikishte, moralishte, ndersa popullata e "pafajshme qe del nga ato vendet terrorriste ku ushtaret Shqiptare luftojne do te lejohen te vijne ne Shqiperi me qindra e mijera.

ps: zeus ka me mijera shkrime nga personalitete te larte ne qeveri dhe miljardjera qe bajne thirrje per shpopullimin e tokes. URDHERI I RI I BOTES ka si agjende pikerishte kete qellim.

Problemi eshte me kompleks dhe eshte si 1 thik me dy presa per shqiptaret , pasi ishte pikerisht kjo NATO qe bombardoi ish-jugosllavine dhe i dha mundesi shqiptarve te Kosoves te kene te ashtuquajturin shtet te tyren!!
Them te ashtequajturin pasi akoma shteti i kosoves nuk eshte i pavarur dhe i lire, madje ajo qe egziston sot ne Kosove mund ta quash shume mire 1 sundim i ri modern nga ana e multimiliardierve hebrenj (ashkenazi jews and kahazars)... pra jemi akoma ne vend numero!!

Dhe nga ana tjeter ky "favor" i çlirimit te shqiptareve nga zgjedha serbe do u kushtoje shume shtrenjt shqiptareve si ne Kosove ashtu edhe ne trojet e tjera pasi çdo vendim i qeverive ne lidhje me trojet e veta do jet nen kontrollin e NATOS dhe do varet nga vendimet e NATOS !!

Nato eshte nje ushtri private e fuqive te medha elitare boterore, qe fshieht nen petkun e demokracise dhe alenacave midis shteteve gjoja sovrane!! Shqipria me hyrjen en NATO ka firmosur mandatin e skllaverise se saj, pra eshte kthyer serisht mish per top!!
Do preferoja nje Shqiperi neutrale, te paperzier ne pislliqe bizneshesh luftrash dhe armesh siç jane suedia per shembull, irlanda, zvicera, shtetet e vogla te franca zone: litenshteini, montecarlo, san marino, etj pra parajsat fiskale qe luftrat nuk i prekin kurre pasi ne kete menyre do kishte perfituar me shume sesa brenda Natos!

1bilderberg
Veteran Member
Veteran Member

Male

Back to top Go down

Post  Leka Thu Apr 02, 2009 5:05 pm

nga bilderi

Problemi eshte me kompleks dhe eshte si 1 thik me dy presa per shqiptaret , pasi ishte pikerisht kjo NATO qe bombardoi ish-jugosllavine dhe i dha mundesi shqiptarve te Kosoves te kene te ashtuquajturin shtet te tyren!!
Them te ashtequajturin pasi akoma shteti i kosoves nuk eshte i pavarur dhe i lire, madje ajo qe egziston sot ne Kosove mund ta quash shume mire 1 sundim i ri modern nga ana e multimiliardierve hebrenj (ashkenazi jews and kahazars)... pra jemi akoma ne vend numero!!

Dhe nga ana tjeter ky "favor" i çlirimit te shqiptareve nga zgjedha serbe do u kushtoje shume shtrenjt shqiptareve si ne Kosove ashtu edhe ne trojet e tjera pasi çdo vendim i qeverive ne lidhje me trojet e veta do jet nen kontrollin e NATOS dhe do varet nga vendimet e NATOS !!

Nato eshte nje ushtri private e fuqive te medha elitare boterore, qe fshieht nen petkun e demokracise dhe alenacave midis shteteve gjoja sovrane!! Shqipria me hyrjen en NATO ka firmosur mandatin e skllaverise se saj, pra eshte kthyer serisht mish per top!!
Do preferoja nje Shqiperi neutrale, te paperzier ne pislliqe bizneshesh luftrash dhe armesh siç jane suedia per shembull, irlanda, zvicera, shtetet e vogla te franca zone: litenshteini, montecarlo, san marino, etj pra parajsat fiskale qe luftrat nuk i prekin kurre pasi ne kete menyre do kishte perfituar me shume sesa brenda Natos!

Genjeshtra qe shitet nga politikanet, ashte se me antaresimin ne NATO Shqiperia do te marre miliona apo miliarda leke qe te ndertoje ekonomine, ushtrine etj etj. Po me thuaj kur dhe kush te jep pasuri falas?
Per gjdo nje qindarke neve do te paguajme nje miljon euro nemos me shume. Pastaj antaresimi ne NATO do te thote se je gjithmone kundra atyre qe nuk jane ne apo me NATON, pra rusine, kinen, etj etj gadi 70% te botes. Sikur Natoja te kete me te voglin kundershtim me shtete te tilla neve as nuk mund te flasim me te apo bejme biznes, qna duhet neve te jeme lodra e botes.

Sot ne Kosove policia nderkombetare paguhet me parate e Shqiptareve qe te ndalojne Shqiptaret te mos shkojne ne shtepite e tyre ne Mitrovice, vend mrenda kufijeve te Kosoves. Neser ushtaret Shqiptare te natos mund te perdoren per te njejtene pune.

Ksaje i thojne pushtim pa e nzjerrure piken e gjakut.

Neve mbrojme qifutet dhe nuk i lejojme te vdesin, dhe ne vend qe te na ndertojne ato permendore, jemi neve ato qe pagezojme rruget e qyteteve ku jane lare me gjakun e te pareve tone ne nder te tyre.
Leka
Leka

Male

Back to top Go down

Post  AuLoNa Fri Apr 03, 2009 2:22 pm

AuLoNa
AuLoNa
No rank
No rank

Female

Back to top Go down

Albania joins NATO Empty Nis ceremonia zyrtare e samitit të NATO-s, Topi mbërrin në Baden Baden

Post  AuLoNa Fri Apr 03, 2009 4:25 pm

Albania joins NATO 12

Albania joins NATO 13
AuLoNa
AuLoNa
No rank
No rank

Female

Back to top Go down

Post  AuLoNa Fri Apr 03, 2009 8:01 pm

Sala do bente mire te linte perkthyesit te benin punen e tyre, se ky po i nxjerr edhe ata nga puna.... Laughing

Kush e pa, kur erdhi Berluskoni, dhe Sala u fliste Italisht Shqiptareve.... tongue
AuLoNa
AuLoNa
No rank
No rank

Female

Back to top Go down

Post  Arbon Sat Apr 04, 2009 10:20 am

AuLoNa wrote:
ky asht nje gzim per shqiptart mos bani politike tash, a duhet me u lut tash?
Arbon
Arbon

Male
Number of posts : 19
Registration date : 2009-01-31

Back to top Go down

Post  AuLoNa Sat Apr 04, 2009 12:05 pm

Arbon wrote:

Arbon, po te te kishte ikur dikush i zemres ne ate tragjedi ty, nuk ma merr mendja do flisje aq edhe me qetesi sa edhe keta prinder qe u eshte perveluar shpirti. Pikerisht, ne kete dite duhet dale ata qe jane te gezuar, por edhe ata qe pesuan tragjedira, qe keto gjera qe ndodhin, mos te perseriten me, por tu kujtohen atyre qe e shkaktuan ate.
AuLoNa
AuLoNa
No rank
No rank

Female

Back to top Go down

Post  Arbon Sat Apr 04, 2009 2:03 pm

AuLoNa wrote:
Arbon wrote:

Arbon, po te te kishte ikur dikush i zemres ne ate tragjedi ty, nuk ma merr mendja do flisje aq edhe me qetesi sa edhe keta prinder qe u eshte perveluar shpirti. Pikerisht, ne kete dite duhet dale ata qe jane te gezuar, por edhe ata qe pesuan tragjedira, qe keto gjera qe ndodhin, mos te perseriten me, por tu kujtohen atyre qe e shkaktuan ate.

Kjo asht njesoj si me shfrytezu dhimjen e tjetrit per me ba hajer ne politike.
Arbon
Arbon

Male
Number of posts : 19
Registration date : 2009-01-31

Back to top Go down

Post  AuLoNa Sat Apr 04, 2009 2:27 pm

Arbon wrote:
Kjo asht njesoj si me shfrytezu dhimjen e tjetrit per me ba hajer ne politike.

Arbon, nuk po kupton, qe ata qe po flasin aty, nuk jane PS, por jane njerzit qe u jane vrare te afermit. Te lutem llogjiko. Ne nje vend demokratik, qe ti po jeton tani dhe e di mese mire, njerzit kur u ikin njerzit ne kete menyre tragjike, nuk duan te dijne per party apo per poltike.

Me duket se i ke pare te huajt si protestojne, pikerisht kur ka dicka te tille. Nuk i pe ne Evrope c'fare u be!?
AuLoNa
AuLoNa
No rank
No rank

Female

Back to top Go down

Post  1bilderberg Thu Apr 09, 2009 6:39 am

Ky materjal iu dergua te gjitha agjensive dhe gazetave por nuk u publikua. Mos valle eshte e vertete se mediat dhe gazetat jane monopol i klases politike dhe ky argument i hedh te gjithe ne nje kazan plehrash?! Nese jo, perse ky refuzim?!
Lexojeni me kujdes materjalin e korrektuar dhe nxirrni vete konkluzjonet tuaja !

“NATO MANIA” ESHTE TURP I MADH,
ANETARESIMI NE NATO ESHTE FITORE !
nga Alban Guri

“Nato mania”, kjo sjellje inferiore e qaramane, qe po kthehet ne refren bajat, eshte nje turp i madh karshi botes se qyteteruar. Ne te njejten kohe, dua te sqaroj se hyrja Shqiperise territorialisht, me shum mundime shekullore ne familjen perendimore, eshte nje arritje e madhe. E per kete duhet falenderuar Presidenti George Bush personalisht, lobi pro shqiptar ne Amerike dhe qarqet konservatore antikomuniste dhe anti-orjentale te bllokut Euro-Atllantik.

Shqiperia ne NATO ka hyre vetem terriotorialisht. Pra me ndihmen e partnereve Euro-Atllantike, ka vene tashme nje kufi rrethues perreth saj, duke i treguar botes bizantine dhe asaj aziatiko-islame, se tanime ketu eshte perendim.

Ne kete klime skepticizmi dhe inferioriteti provicjal, qendrimi i kroateve eshte domethenes ne kete drejtim (ne anetaresimin ne Nato). Eshte leksjon perendimor dhe qyteterimi ne te njejten kohe qendrimi i kroateve, te cilet nuk emocjonohen nga NATO, pasi ata jane perfaqesuesit me dinjitoze te luftes se qyteterimit perendimor me boten lindore, pikerisht ne kete mur ndares, ne Ballkan, ku perpelitemi edhe ne shqiptaret qaramane. Qe mos ta zgjasim shume, duhet thene pa hezitim se tek kroatet lexohet qarte dhe bukur identiteti europjan, raca dinarike, besimi i palekundur ne provanine Hyjnore, qendrimi heroik ne shekuj (heren e fundit me serbet barbare ne luften per ndarjen e jugosllavise), sidhe preokupimi i tyre per vendin e tyre, per ambjentin etj, etj.

Kroatet arrijne deri aty sa t`i japin leksjone NATO-s, kesaj organizate politike e ushtarake dhe t`i vene asaj kushte ekonomiko-financjare.
Konteksti kroat: Ti desheron per arsye strategjike, gjeopolitike etj, etj, te me me inkuadrosh si territor dhe si popullate ne zonen tende te influences?! Po un mir isha. Nuk kisha probleme. I kam zgjidhur vete ato, me dhe pa ndihmen tende. Gjithmon i kam zgjidhur. Me besim ne Zotin dhe ne idealet e mia kombetare. Ahhhh, po !!! nese ti insiston, me dhimbje dhe per interesa te perbashket po e pranoj anetaresimin ne kete familje ku shpeshhere shihem me zili. E pikerisht per kete leshim qe po u bej interesave te mia ne sherbim te intresave komunitare Euro-Atllantike, dua pjesen time te kompesimit. Ti do te luash luftrash ne token time, me popullaten time, atehere paguaj ! Dhe kosto eshte kjo...!!!

Ky ishte pozicionimi kroat ne tratativa, plus minus, thene ne vija te trasha, i permbledhur. Kete ka bere Italia ne kohe te vet, Greqia e te gjitha vendet qe u anetaresuan aso kohe ne NATO. Vune te gjitha nga nje çmim.

Po nga ne çfare u tha per anetaresimin ne NATO. Kush ishte kushti qe na paskan vene politikanet tane per ta kthyer kete vend ne nje bordello, ndoshta si Tailanda?! A kane moral apo qartesi mendimi politikanet tane per te vene kushte?! Apo tani NATO eshte strukture per t`u mbeshtetur pasi "un jam kryeminister. .. un jam minister... un jam deputet... etj, etj". Pra NATO na serviret si organizate e denje nga po ata djaj te vegjel e te shemtuar qe e rrokullisen kete vend ne nje tranzicjon te gjate, ne grabitjen kolektive te vitit 1991 me vazhdimin e reformes agrare, me trafikun e naftes me ish-Jugosllavine, me inkurajimin publik per "shendoshur" ekonomine kombetare duke mbjellur apo tregtuar droge, duke e anetaresuar vendin ne konferencen islamike me 1995, duke realizuar grabitjen e madhe kolektive te firmave piramidale ne 1997, duke vene ne diskutim konferencen e madhe me interes kombetar ne 1998 ne Rambuje, me futjen e madhe te Shqiperise ne borxh te madh publik nga i cili zorr se do dale ndonje dite.

Pra tani NATO eshte nje organizate qe duhet pare me sy pozitv, vetem e vetem se na paska perkedhelur ndonje kyeminister, familjet e tyre, sejmenet e tyre dhe nje dore te vogel rrugaçesh!

Po shqiptaret?! Shqiptaret e vertete?! Ata qe jeten e perditshme e kane te bazuar mbi rregulla korrekte dhe stermundimshme, çfare duhet te mendojne per NATO-n, per kete organizate qe mbeshtet dhe perkedhel persekutoret e tyre?!

ne Shqiperi NATO po duket si nje varke e mbytur qe fut uje nga te gjitha anet ! Qe nga perfaqesimi i saj me elementet me te padenje, e duke vazhduar me boshlleqet qe kulmojne me rastin e Gerdecit apo trafiqeve skandaloze. Nuk tregon aspektin e saj me dinjitoz kjo organizate kur mbeshtet ne drejtimin e ketij vendi disa rrugaçe apo provincjale qe kane nje karriere politike e shoqerore qe edhe Luçiferi do ta kishte zili. Kete dua t`u them un shqiptareve. Ne Kroaci kjo gje thuhet qarte e lirshem. Elita politike i lejon e nuk i ndalon aspak mediat apo shoqerine civile te informoje opinionin publik mbi NATO-n. Kurse ketu historia dhe retorika e NATO-s eshte kthyer ne nje demagogji te disa rrugaçeve dhe provincjaleve qe bertisni po kaq fort, ne mos me shume, per Partine e Punes apo Konferencen Islamike.

1bilderberg
Veteran Member
Veteran Member

Male

Back to top Go down

Post  1bilderberg Thu Apr 09, 2009 6:39 am

Ate dite, kur Tirana politike donte te festonte ne shesh anetaresimin e saj ne NATO, u gezova vetem per nje fakt. Pashe nje banderole te verdhe, me siglen FRPD-Mirdite "Ne besuam.... dhe ia arritem!". Ne fakt kjo ishte fitorja e vertete. Ishte fitorja e Mirdites qe e kish pritur anetaresimin ne familjen e saj natyrale Euro-Atllantike pas 600 vjet vuajtjesh e sakrificash. Per kete motiv u gezova e aspak per imazhin dhe sjelljen provincjale te nje kryeministri qe kish hipur vetem ne podium dhe kish zene edhe shtatoren e Skenderbeut. Dukej vetem ai , kryeministri yn produkt i organiztave partiake e jo Skenderbeu, heroi yne kombetar qe kish luftuar per 25 vjet me turqit. Kish hipur vetem mbi podium dhe bertiste, duke i lene poshte te gjitha "kurtizanet" e veta te perulura e te perçmuara. Po, po, sepse po te kish patur ndonje burre me dopio "rr" rrotull tij, do ta kish kapur per zverku e do i kish treguar vendin ketij qesharaku delirant.

Gjithsesi, duke u kthyer te flasim per shqiptaret, opinioni i te cileve eshte me i rendesishem se sa kendeveshtrimi im, duhet te saktesojme se ata, ne maxhorancen e tyre, nuk jane ne NATO. As nuk kan lidhje, as nuk e dine se çfare eshte NATO e perse nevojitet ose nese nevojitet apo jo NATO! Shqiperia po, eshte nje territor qe i perket tashme NATO-s. Shqiptaret nuk e njohin NATO-n dhe detyrimet e saj. Shqiptaret te mos mburren sepse nuk hyjne me koken lart ne NATO, me dinjitet, si kroatet. Shqiptaret nuk i kane standartet e NATO-s, as ne ekonomi, as ne kulture, as ne politika ambjentale, as ne sistemin shkollor, as ne sistemin shendetsor, as ne sistemin e pensioneve, as ne modelin e individit qe rrallon ajrin qyteteve apo fshatrave te Shqiperise. Shqiptaret nuk kane kryeministra, ministra apo parlamentare dinjitoze.

E ne kete kontekst, dua te them se do apo s`do NATO, individit shqiptar, do i vije momenti qe do i duhet te jape kontributin e tij brenda kesaj organizate. E pastaj le te shohim rezultatet.

Ku do shkoje dhe çfare do beje NATO me nje popullsi thellesisht provincjale, te pakulturuar, nihiliste, materjaliste, te drejtuar nga politikane te paprecedente ne historine europjane apo perendimore, te ngjashem vetem me disa protagoniste te Afrikes Qendrore?! Perse i preu drute kaq shkurt NATO me shqiptaret?! Perse mbeshteti gjithe keto vite njerezit me te gabuar te cilet ia perkeqesuan standartet e performances shoqerise shqiptare?!

Sigurisht, NATO ka punet e veta ne nje kazan baruti si Ballkani dhe mire se ka ardhur tek e fundit. E them keshtu, nga pike veshtrimi prej indiferenti dhe skeptiku. Dua te shoh se si do funksjonoje NATO ne kete vend e me keta drejtues ! Ky hap i botes Euro-Atllantike, inkurajimin kryesor ma ka dhene mua dhe atyre qe anetaresimin ne familjen e popujve perendimore e kane paguar shtrenjte, brez pas brezi. Por puna eshte se nuk behet pune me katundare apo me te marre. Katundari ka vetem nje zanat: Katundarin. Sado te perpiqet te ngjasoje me dike tjeter, ai di vetem te ruaje lopet, te prashise toke, te thote gjithnje "Po" ose "Rrofte Partia!" cilado parti qofte ajo, di vetem te mashtroje per dy tufa majdanoz dhe te shitet pa pike rezistence, tek i pari qe i ofron nje kocke.

E them kete sepse jam i bindur se NATO, si organizate serioze dhe delikate, do ideale dhe njerez me kulture e me bindje. Do ideale qe ta mbrojne ate si strukture, si ide dhe si shenje qyteterimi. Shembulli eshte Kroacia dhe populli kroat. Nuk po dua te bej esterofilin (ai qe mundohet te perkrahe çdo gje qe eshte e huaj), pasi kauza ime eshte gjuha, historia, gjaku dhe kombi shqiptar dhe mbi te gjitha qyteterimi. Elemente keto qe nuk i shoh te preokupojne ndokend nga antaret e klubit te nevojtores, se ashtequajtures “klasa politike shqiptare”.

Nga kjo situate duhet te nxjerrim mesime, duke falenderuar Zotin dhe miqte, mundesisht ne heshtje, me modesti, pasi nuk jemi aq te merituar per te qene baraz me kroatet apo 26 vendet e tjera. Duhet te mesojme te themi te verteten e jo te zhgarravitemi sipas rastit ne çdo event ku ka nje motiv per te festuar, sepse festa mund te jete e te tjereve dhe s`ka lidhje me ne. Per dielli do lindi dhe do perendoje ne te njeten ore. Kilja e bukes dhe e mishit do jete po ajo, 1000 gr.

Miqte e Atlantikut verior po, kane feste, sepse futën me ne fund nen influencen e tyre nje vend qe historikisht kish qene pjesa me strategjike per lidhjet me boten lindore e u kishte dale nga kontrolli. Kurse shqiptaret, nuk e di se çfare duhet te festojne! E kam fjalen per shqiptaret si keta politikanet tane, ish kundershtare te NATO-s. Apo si gangsterret vendas qe erresojne rruget e Shqiperise e te botes, te cilet ne lidhje te ngushte me klasen politike, si krahu i armatosur i saj, ia kane nxire imazhin shqiptarit e keshtu, festa per anetaresimin ne NATO, duket me teper si nje genjeshter elektorale e si sllogan, se sa si nje arritje.

E duke shtuar zhurmen e madhe si nje korr zhabash te politikaneve drejtues, “NATO mania” kthehet ne nje turp, e te heq deshiren ta konsumosh kete bisede tavolinave, me miqte e te afermit.

Sa jemi te NATO-s apo ne NATO, do e tregojne politikanet tane dhe gangsterret e tyre gjate fushates zgjedhore e ne procesin e numerimit te fletave te votimit.

Kemi dy shembuj qe na afrohen mbi perkatesine Atlantike: Kroacine dhe Turqine.

Kroacine e komentuam dhe tani po shtojme se aty, ne Kroaci, kur behen zgjedhje nuk ka “trima” qe frikesojne zgjedhesit. Nga ana tjeter, duhet thene se ka edhe gjykata e police qe te marrin e te rrasin brenda, politikan apo gangsterr qofsh ti.

Kurse ne Turqine "Euro-Atllantike" , gjithmone anetar te NATO-s, e pate vete para nje jave se si gjate proçesit zgjedhor, u votua me arme ne dore, me te vrare e te plagosur, si te ishim ne Irak, apo ne Ruanda, ne lufte e siper.

Ne keto dy krahasime, dua te nenvizoj se nuk varet nga NATO ecja e nje kombi perpara. As nga deklaratat qesharake e provicjale te pseudolidereve te imponuar me force nga konjuktura internacjonale. Ecja e tij perpara varet nga ai vete, nga emancipimi i tij dhe nga deshira shpirterore e kolektive per te qene pjese e qyteterimit ose jo.

Kjo organizate politike, ushtarake e gjyqesore (ushtarakisht), mund te mbetet thjesht nje emertim ne jeten e ketij vendi, Shqiperise, si shume emertime te tjera: OSBE, OHDIR, KE, FMN, BB, OKB, etj, etj... nen hunden e te cilave ky vend degradoi deri ne kete pike. Ose, po kjo NATO, ne te kundert, duke shpresuar ne Zotin, mund te me beje nje nder modest. Te me hape nje gjyq te “vogel” si ai i Nyrembergut apo i Hages per politikanet tane rrugaçe dhe sherbetoret e tyre, te cileve tanime u ka mbaruar misioni. Eshte rasti i limonit te shtrydhur dhe jam i bindur se duhen hedhur poshte, ne koshin e plehrave te historise, aty ku jane perkushtuar ne gjithe keto vite te mberrijne, pavarsisht zemergjeresise dhe durimit tone.

Kete pres une nga NATO.

#

1bilderberg
Veteran Member
Veteran Member

Male

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content